2 yıl sonra ne yazıkki covidle tanıştım yarın 4.günüm kendimi anladığım dakikadan itibaren cocuğumdan ayrı odada yım test pozitif çıkınca ayrı bi odada yatıp kalkıp yemeğe başladım aynı eviçinde başka odada annem bebeğime bakıyor eşimde ayrı bir odada bebeğim hep anne diye ağlıyor içim paramparça çok ağır geçiyor ilaçları kullanmıyorum bi çok kişi kullanmamam yönünde uyardı bende kararsız kaldım benim gibi bebeğinden ayrı kalan varmı. Birde 7 gün bitince tekrsr test vermeli miyim gereknyok dediler ama