Merhaba güzel anneler,
Hepimiz buradan çok güzel birbirimize destek oluyoruz. Benim kızım 3buçuk aylık ve biberon seçiyor. Lansinoh vs diğer biberonları tutmuyor. Sadece kiwi elektrikli pompanın biberonu ile içiyor biberon başlıkları da ayrı olarak satılmıyor maalesef. Biberon için her seferinde yeni pompa almaya da can dayanmaz. Elinde bu pompadan olup da biberonunu hiç kullanmayan annemiz varsa karşı ödemeli olarak bana kargolamak isterse çok sevinirim.Sadece başlığı olsa bile yeter emziğini seçiyor biberonun teşekkürler şimdiden.