Bebeğim yaklaşık 15 aylık biliyorum 18 aya kadar yürüme süresi var fakat kızım 13,5 aylıkken yürümüştü. Şimdi oğlum böyle olunca bi sorun mu var diyorum koltukta siraliyo emekliyo tutunup yürüyor ama çok korkuyo. Napabilirim tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi korkusunu atması için yapabileceğim aktivite vs.var mı acaba🤔