Tunamtn Sezaryen sonrası toparlayıcı korse önerilerinizi alabilir miyim? Link atar mısınız? Bir de doğum yapalı 2.5ay oldu daha yeni kullanmaya başlayacağım, sizce geç mi kaldım😞
Damlasu23 Tunamtn ben normal eczaneden aldım gayet de iyi toparlandı 1 aylık oldu kızım öyle takım sezryan vesaire olunca dikiş malum