Oglum 32 aylik yaklaşık 2 aydan fazladır tuvalet eğitimiyle uğraşıyorum benim niyetimden yoktu başlamak ama bir akşam kendisi dedi artık bez baglamayacam diye bende o akşam başladım çiş olayını bir kaç güne öğrendik ama kaka da çok ağlıyordu başlarda hiç bir şekilde kakasını tuvalette yapmıyor ve altına yapıyor altına yaptığı halde asiri ağlıyordu simdi ise ağlamayı kesti ama hala altına yapıyor az. Kaldı delirmeme bu arada sırada cisde yapıyor altına anlamadım sebebini kardeşini i kiskaniyor bu kaka sorununu nasil çözecem bir bilgisi olan bana dönsün lutfen