Ikicocukluana Afedersiniz bir kaç sorum olacak 7 gün önce doğum yaptım Kanamam azaldı sadece lavaboya gidince geliyor genelde birde akıntı kahverengi koyu renk bazen oluyor normal değil mi ve arada idrarı yaparken hafif bir ağrım oluyor
Edaaag Ikicocukluana merhaba🥰 evet böyle olabiliyor çok normal 40 gün boyunca bazen kanama bazen leke akıntı gibi gelebiliyor. Yanmada enfeksiyon yoksa doğumda sonda takıldığı için bendede olmuştu tamamen geçmesi 2 hfta sürdü ağrının
yusufmertmom Ikicocukluana kişiden kişiye değişiyor bu benim 2 haftada falan sanırım bitmişti. Enfeksiyon olabilir bi kan ver istersen
Yaggmuraysee Benim doğumumdan sonra 40 gün bi geldi bi gelmedi az az geliyordu 41.gün normal adet oldum 5 gün sonrada daha olmadim 4 aylığım suan😁
Beyoglufeyza Ikicocukluana bende oluyodu canım idrar yaparken Sanırım sondadan dolayı olduydu bi süre sonra geçti merak etme
Yaggmuraysee Ikicocukluana Ya oluyordu tabiki ama ağrıya göre değişir sonuçta kesildik hala daha sızlıyo mesela ben idrar yaparken yapmama rağmen bi doluluk hissediyordum
Ikicocukluana Edaaag çok teşekkür ederim ilk doğumun üstünden baya geçti ne normal ne değil tam hatırlamıyorum 😇🙏
Ikicocukluana Beyoglufeyza çok şükür bende anormal bir durumsa bilgim olsun diyordum teşekkürler canım 🤲