Mirabaharr Bizde de 4. Ay başladı 6 aylik olduk daha yeni düzeldi. Çok yorucu bi süreç ben bir ara pes etme durumuna geldim, mental olarak da bedenen de bitmiştim. Mama veriyordum artık direk. Ya da sütümü sagip veriyordum ama sütüm de çok azdı zaten 20 CC ya cikiyo ya cikmiyo o duruma gelmişti. Sonra doktorum bana “Emzirmek doğal bir süreç, sen kiyamayip emmiyor aç kalmasın deyip biberonla verdikçe o daha da emmeyecek. Düşün ki dağ basindasin, pompa mama hiçbir şey yok böyle düşün. Aç kaldığında memeyi emecek böyle böyle dönecek. Korkma açlıktan ölmez bebeğin.” seklinde konustu. Ondan sonra tamam dedim yani biberon olayı yok. Sabrettim, zorlamadan ama ona başka alternatif sunmadan memeye devam ettirdim. Başını çevirip reddetse de en sonunda hiç almasa dahi gece uyumadan önce ya da uykusunda aliyordu. Zorlamayın, kafasını cevirdikce ısrarla ağzına sokmaya çalışmayın memeyi. Meme değiştirin diğer memeyi teklif edin, Los sakin sessiz bir ortamda olsun. Vazgeçmeyin zor oluyor, aşırı yipratici oluyor, bazen bizimki gibi çok uzun da surebiliyor ama geçiyor. Rabbim yardimciniz olsun mübarek günün hurmetine. 🌺
-