havvagulaktas Evde sürekli anne-babayı, varsa kardeşini falan görüyorsa çok normal. Benim kızım da sürekli evde bizi görüyor, haftada bir kez annemlere falan gittiğimde hiçbir şey yapılmasa bile huzursuzlanıp ağlıyor. Annem de kalabalık ortamda sık bulunmadığı için bu şekilde olduğunu düşünüyor ama yapacak bi’şey yok ☺️ Büyüdükçe akranlarıyla takıla takıla alışacaktır diye düşünüyorum 😊