Mervekaynak eğer bebeğiniz bir sonraki gün o sağılan sütleri içiyorsa mutlaka almalısınız. Benim bebeğim sağdığım sütleri içmiyordu ben mecburen dondurduğum için poşet kullanıyordum. Bu arada bazı kaplar direk biberon başlığı da takılıyor. Onlara bakabilirsiniz. Başlığı takarak hemen oradan içebilir hiç ziyan da olmaz.