Ranaa01 Hanımlar bebeğim 10 aylık henüz dişi çıkmadı birazda rahatsızız buhar ve ilaç kullanıyoruz çok huzursuz devamlı bebek şarkıları dinlemek ve izlemek istiyor bizde izletmek istemiyoruz ama devamlı ağlıyor o zaman ne yapmalıyım tavsiyesi olan var mı?
Nihal42 Ranaa01 dinleyebilir ama mümkün olduğunca izlememek lazım diye biliyorum. Ben kuran da dinletiyorum mozart ta. Arada kukuli de açıp dinletiyorum. Bazen kendimde şarkı söylüyorum 🙈
Ranaa01 Çok iyi sizinki, bizimki izlemekte istiyor izletmediğimiz taktirde ağlıyor. Ne yapacağız bilmiyoruz.