Benim kizim 2 ayini yeni doldurmuştu ilk disini cikardi simdi de 3bucuk aylik ikinci yolda. Doktor calgel diye bi jel önerdi bir de silikon parmak kasiyici aldik onunla biraz rahatladi. Çok rahatsiz olduğunda da yarim cay kasigi calpol verip emzirdim rahatça uyurdu