2 hafta önce atlattık çok şükür 2 günü ağır geçti 3.gün toplamaya başladı. Ateş bizdede yaptı 38-39 seyretti heü bende ateş düşürücü verdim ama hep kustu kellepaça çorbası içirdim hep öğlenleri, bol bol c vitamini ve su. Protein ağırlıklı besledim akşamları ve gündüzleri çabucak iyileşir inşallah kuzum 😔🙏