Arkadaşlar ben bebeğime mama olarak aptamil kullanıyordum. Aptamil bitmek üzere ve bende değiştirerek bebelac gold aldım. 900 gramlık kampanyalı paketin içinde 2 adet 450 gramlık poşet içerisinde mama var. Yani aptamil gibi korumalı kutuda değil. Açtığımda nasıl muhafaza edeceğim, siz nasıl yapıyorsunuz? Kavanoza koysam olur mu acaba?