Kızlar aşırı kafaya taktım 10 aya doğru gidiyoruz ama daha hiç anne baba mama gibi kwlimeler ağzından çıkmadı bebeğimin heycanlanınca falan sesler çıkartıyor ama acaba evde ikimiziz onun etkisimi var bilmiyorum sizde durumlar nasıl onun dışında yaramazlıkta bir numara emekler tutunur ayağıya kalkar algıları çok açık birşeyi unutmaz gözden kaçırmaz ses çıkartır herşeyden çok yaramaz çok 1 sn durmaz 😀 ama konuşmuyor