cocoblog1 kızlar sorum sezeryan olanlara kanamanız ne kadar sürdü benim 40ta kesildi bugün 52.günüm yeniden başladı kabus gibi birde doğum kontrol hapı başladım 38.günümde
Yaggmuraysee cocoblog1 kanıyor olman gayet güzel birsey sağlıklı birşey ben içimden atamıyorum dolu hissediyorum artık bi kanasam rahatlicam sankii patlamaya hazır bomba gibiyim😁