Merhaba, dünden beri bebeğimin düşmeyen ateşi var. Dijital termometreyle kol altından ölçüyorum 38.9. 1 çay kaşığı calpol verdim. Ne var ne yok çıkardı. İlaç asla içmiyor. Daha doğrusu neyle karıştırırsam nasıl vermeye çalışırsam midesini kaldırıyor her şeyi kusuyor. Zaten ek gıda almıyor. Sadece emiyor şu an. Dün akşam çocuk acile gittik. Boğazında, kulağında kızarıklık var dedi. Antibiyotik yazdı. Kbb’ye gidelim mi kullanmadan dedik. Daha iyi olur dedi. Bugün kbb doktoruna götürdüm. Ne kulağında ne boğazında kızarıklık yok dedi. Diş olabilir dedi. Kulak enfeksiyonu olmadığını söyledi. İdrar yolu da olduğunu sanmıyorum çünkü o yönde bir belirti yok. Ama ateş hala devam ediyor. Burun akıntısı, öksürük, hapşırık yok. Ateşi yüksek olunca her ilacı kustuğundan acaba fitil denemeli miyim? İlaca çok düşkün değilim, ateşin bağışıklık için önemli olduğunu da biliyorum ancak sabredebileceğim gibi değil yüksek bir ateşi var. O yüzden paranox s aldık. Daha önce hiç kullanmadım. Yarım mı tam mı kullanmalıyım? Oğlum 11,5 aylık bu arada.