gokturkhicret55 Kızlar bacaklaı şişti oğlumun cıglık atarak aglıyor bır saattir ne yapabılırım acıl yardım edin lutfen
Suzitosuzi gokturkhicret55 yaptırdığınız yere sorun var mı yapılabilecek bişey diye yoksa eğer bolca sevin öpün hafifçe sallayın şarkı söyleyin rahatlatın. Her aşı vurulduğunda biraz daha alışıyor
Chan gokturkhicret55 Ebe bu konuda uyarmıştı bizi. 15 gün içerisinde olabilir diye. Özellikle koluna yapılan aşının yerini 2 ay kadar çok elleşmeyin demişti. Umarım tez zamanda geçer.
deletedmom173 gokturkhicret55 kolonya pamuk la ovun hemşire şişer demişti bize şişmişti kolonya ile indirdim
Derinminakolay gokturkhicret55 bende 1 hafta önce yaptırdım çok normal dedi götürdüm acile calpol ver 1 cay kaşığı rahatlatıyor hemşire öyle dedi ateşi de çıkmıştı hemen atlattık
Ececavus Bizde bu gün yaptırdık suan bişeyimiz yok ama iğne vurulunca ne zaman sonra şişti hemen mi belli bi zaman sonra mı bize bişey olursa getir kendin müdahale etme demişti bi görünün isterseniz doktora
Derinminakolay gokturkhicret55 evet ateş ölçerle sürekli takip ettim 37.5 37.8 e kadar çıktı ama calpol verdim hem uyku veriyor ve ateş agrı alıyor
deletedmom173 gokturkhicret55 rica ederim uyarması lazımdı sizi sorumsuz oluyor bazıları endişe etmeyin
Reyhankarabiber gokturkhicret55 canm ağrısı da oluyordur oranın bi çay kaşığı calpol verip ılık suyla masaj yap biraz inşaallah geçicek ateşini de sürekli takip etmeye çalış Allah yardımcın olsun 🌸
deletedmom173 Yensar yaramıyor canım vermeyin aşı olmadan bacakta şişme oluyor ister istemez eve geldikten sonra kontrol edin ateşi Çıkarsa verin