Mrb hanımlar. Benim 1 ay 51 günlük bir kızım var. Kızımın sağ göz yapısı sol göz yapısına göre daha küçük. Doğduğundan beri böyleydi(eminim) annem bugün neden böyle diye sorduğunda hep böyleydi dedim ama o inatlsştı böyle olsa fark edilirdi diye. Doktora gitmedim ama sizde de böyle bi durum oldu mu.