Kizlar bebeğim 4 ay 20 günlük 12 de mamasını veriyorum 150 ml 5 de geri kalkiyo yiyip yatiyo sonra 9 bucuga kadar tekrar uyuyor bı arkadaşım benle birlikte doğum yaptı 2 gün var aramızda oda 11 de veriyormuş 7 ye kadar uyuyomus bebeği gece kalkarsa da sallayıp yatiriyormus acaba öyle mi yapmam lazım yani böyle gece mama verirsem ilerleyen aylarda da sürekli uyanır mı her gece aynı saat dakikada uyaniyo cunku