Arkadaşlar merhaba.
5 ay 15 günlük oğlum var, yaklaşık 2 haftadır gece çığlık atarak uyanma sürekli uyku bölünmesi ağlama krizleri uykuya dalamama gibi sorunlar yaşıyoruz. 4 gün önce alttan iki dişimiz patlamış tamam rahatladık derken krizler hala devam etmekte. Uykuya dalamıyor uyutup koyduğumuz an uyanıyor gece çığlık atarak ağlıyor asla uyumuyor. Bu nasıl bir süreç normal Mİ? Yoksa böyle mi kalacak herşey? Mis gibi uyuyan çocuğumun bütün düzeni dengesi bozuldu bir fikir verin ne yapmak lazım? Teşekkürler