Devramber 3 boy cezve var ya ben en büyüğüne sütü ılık olacak şekilde ısıtıyorum. 1 bardak kadar da ılık su, 1 paket maya. Maya aktifleşince yani biraz kabarınca 1 çay bardağına yakın sıvı yağ (kızarırken yağ çekmemesi için) göz kararı tuz ben bu tarife göre 1,5 tatlı kaşığı tuz kullanıyorum biz hafif tuzlu seviyoruz. Sonrasında yavaş yavaş unu döküyorum ben hamuru ele yapışan bir hamur yapıyorum yumuşacık oluyor. 1 saate yakın mayalanıyor. Bu benim anneannemin tarifidir bende annemden öğrendim hiç şaşmaz puf puf olur. Küçük ceviz büyüklüğünde bezelere ayırıyorum yuvarlak şekilde açıyorum hamur ne çok ince nede çok kalın olacak, yağınız iyice kızmış olmuş ocağın altıda orta ateşde yansın çok yüksek olmaması lazım yağınız yanar