Kızlar bebeğim 6,5 aylık. Kulağında enfeksiyon vardı doktor ilaç verdi iyi oldu sonra tekrar huysuzlandi bende sağlık ocağı doktoruna gösterdim tekrar o da kulağı çok kirli gözükmüyor dedi. Bekledim baktım yine huysuzlugu geçmedi hastaneye götürdüm ordaki doktor da kulağında çok kir olduğunu gozukmedigini ama önemli birşeyin de olmadığını söyledi kan testi idrar tahlili temiz çıktı. Getirdik eve yine huysuzlugu geçmedi yine götürdük yine birşeyi yok dediler . KBB ye gittik kulağını temizlettik ordan çocuk doktorumuza gittik bı ilaç verdi bunu 1 hafta kullanın huysuzlugu geçmezse bı film çekelim belki böbrek taşı vardır dedi. Birde kakası yeşil di bebeğimin o yüzden birşeyi vardır diye düşünüyordum. Tam geldik eve iyi gibiydi neşeliydi şimdi daha beter oldu 2 dkk yerde durmuyor ağlıyor. Sabaha kadar uyumuyor ne gece ne gündüz deli gibi uykusu geliyor . sallıyorum ordan oraya kıvranıyor uyumuyor 5-10 dk sonra uyanıyor şuan da da ayağımda uyumuyor. Kızlar beni kınamayın lütfen anlayın ama artık o kadar sinirleniyorum ki istemsizce bağırıyorum 1 aydır gözüme uyku girmedi artık uykusuzluktan basım dönüyor tansiyonum düşüyor. Gözlerim balon gibi şiş. Ne banyo yapabiliyorum, ne iş,ne yemek bu kızın ne derdi var bilmiyorum. Sizin bebekleriniz de böyle mi lütfen biri bana söylesin normal geçecek desin 😭