Lulemom 2737382937 ben 0.5 tog kullanıyorum içine alt üst pijama giydiriyorum. 24 derece ev. Ama 1 tog almış olsaydım sadece zıbın giydirin diyolar. Üstünü örtmüyorum. Vücudunu kontrol ediyorum ideal sıcaklıkta oluyo
Hlalg 2737382937 oda sıcaklığı ideal 24 derece olmalı ona göre içine ince ya da kalın giydirebilirsiniz
kutgun 2737382937 ben ince pijama giydiriyorum içlerine 17 aylıklar ama sizinkinin yaşı küçük sadece zıbın üstüne de ince battaniye yeterli olur bence
Deletedmom5284 Tog değerine göre giydirilir mesela ince olanın içine zıbın altına pijama giydiririm ama kalın olana hiçbişey giydirmem