Merhaba güzel anneler. İki aylık bir bebeğim var. Emziriyorum. Dişim hamilelikte çok fena oldu artık dayanılacak gibi değil. Çok kötü. 🥺Bir günlük sütümü sağsam veya mama versem tedavi olmamda sıkıntı oluyor mu, deneyimi olan var mı? Ertesi günlerde bile narkozun etkisi sütten geçer vs. diyenler var. Sormak istedim. Şimdiden teşekkür ederim.