Tombikdonerartikcokpahali merhaba annelerim, bebeğim 5 ay 15 günlük. Kafa ölçümü 42 cm, 44 olması gerekiyormuş. Geçen ay da 41 cm’di, geçen ay dan bu yana d vit. Kestik🤔 bebeği böyle olup düzelen var mı? Düzelme olmazsa ne olur ?
arasin_annesii Tombikdonerartikcokpahali endişelenme bence canım normal geldi bana da , ayrıca hikayeni sabırsızlıkla bekliyorum 😊
Tombikdonerartikcokpahali minimilena Ya bilmiyorum inanın bakmak aklıma gelmedi. Hastayız,aklimdan tamamen çıkmış. Beni korkuttu doktor ya
Tombikdonerartikcokpahali arasin_annesii teşekkür ederim birden biraktirinca buraya sormak aklima gelmedi
arasin_annesii Tombikdonerartikcokpahali anladım canım biz 15 günlükken başladık d vit 1 yaşa kadar kullanın dedi doktor
Alputkan Tombikdonerartikcokpahali Çok net hatırlamıyorum, yanlış bişey demek istemem ama bir yerde okumuştum, ebemizde demişti d vitamini başın gelişimi için önemli olduğunu, neden kestik doktorunuz
Birceninannesi Tombikdonerartikcokpahali düzelmesi gereken bir durum yok. Kızım16 aylık olmak üzere baş çevresi persentilde hep 3-10 aralığında. Kafası küçük doğdu hala da küçük. Hep aynı ivmede büyüdüğü için gttiğimiz doktorlar önemsemedi. 1buçuk aylık bir yeğenim var kafası küçük diye nörolojiye yönlendirdiler bir şey çıkmadı. Bizde biraz genetik yani. Önemli olan büyümenin aynı hızda devam etmesi
FatmaKrbkl Tombikdonerartikcokpahali aslında bebeğin bıngıldağı tamamen kapanıp 1 yaşa geldiğinde kesilir d vit 🙄 ama baş çevresi olayında önemli olan büyğme sağlanması sonuç olarak kafa çevresi büyümüş, bi problem yoktur bence 🌸
Tombikdonerartikcokpahali FatmaKrbkl Bende böyle biliyorum ama 2 aydir 44 olana kadar baslayacakmisiz öyle dedi en iyisi baska doktora gitmek ilerleyen zamanda 😊🤦🏼♀
Tombikdonerartikcokpahali Alputkan geçen ay 42 olana kadar kullanma dedi. Bu ay da 44 olana kadar kullanma dedi🤦🏼♀🤦🏼♀🤦🏼♀
eceunverkanra Tombikdonerartikcokpahali Bu doktorlar da bir acaip😅 Benim 15aylik oglumun bas cevresi 47cm neye gore oyle demis acaba size🙈 ben baktigim zamanda da 25persentil icerisinde gozukuyor bas cevresi doktorumuz da gayet normal dedi, bence sizinki de normal hic endise etmeyin🌸