Melody 42 günlük bebeğimin sol gözünde kozarıklık var hafif ve gözü çapak yapıyor azcıkda olsa çapak var ve uzursuz ağlıyor acaba nedeni gözünden kaynaklı olabilr mi? Neden çapak olur ki 😞 göz yaşı gibi akıyor birde
Onedroplove Melody enfeksiyon olabilir süt falan sürmeyin göz kanalları tıkanmış olabilir bir doktora götürün
Ceylan Melody benim kızımın gözü akşam birden çapaklandı açamadı gece yatarken sütümle sildim sabah hiçbişeyi kalmadı
Pembemsii Melody süt çay sürme canım sakın benim oğlum 2 aylık 40 günlük olmadan başladı doktora git strelil damla bide antibiyotik damla yazıyor ben kullandım geçti ama bıraktım yine yeniledi seninki geçer umarım 🤞
Melody sarem55 evet bunu duydum ne kadar damlatıcam ve kaç gün yapmam şazım biliyormusunuz 🌸 çok teşekkür ederimm
Alpgdd Sütünüzü damlatmayın. Doktorlar önermiyor. Sütümüz şekerli olduğu için bakteriler daha çabuk ürüyor. Ilık Çay demi ile temizleyin. Göz pınarından gözün altına doğru günde 4 4 kere 10 ar kere masaj yapın
GmzSnn Göz kanaLları tıkaLı oLduğu için çapakLanıyodur zamanLa kendi açıLacaktır ama mikrop kapmaması için çay iLe siLebiLirsin ziiraaa çayda antibiyotik etkisi war bende çay iLe siLdim kısa sürede kanaL açıLdı we çapakLanma durdu geçmiş oLsun
Senaustunbas Süt kesinlikle HATA göz doktorları bunu hep söyler sıcak su kompleksi yap çok iyi geliyor temiz suyu kaynat ilit pamukla temizle aynı pamuğu tekrar suya sokma başka bir pamukla devam et diğer gozunude yap o da olma olasılığı
sarem55 sütünde antibiyotik özelligi vardır. yani doktora sormadim tabi ama benimde kizimda vardi 2 gun surekli sutumle sildim gectii.