Tnsunal Bebeğim 3aylık etrafı keşfetmeye başladğından yada gazı olduğundan beri fazla emmio sütümün azaldığını hissediyorum. Wee baby nin gögüs pompsını kullanıorm fakat hiç memnum değilim hava kaçırıo gbi hangi markayı önerirsiniz
Cigdem15 Tnsunal benim bebeğim de 3 buçuk aylık o da çok etrafına bakıyor ama ben yarım saatte bir emziriyorum pompa kullanmıyorum
Tnsunal Çok almıo aslında biberon kalan sütleri biriktirip veriorm arada sürekli vermiormda gazdan olabilir
Ays0 Ben avent kullanıyorum ama lansinoh kullanan arkadaşım da çok memnun çok fark yoktur bence diye düşünüyorum
demett61 Bende işe başlayacağım için stok yapıyorum geceleri. Mamajo kullanıyorum gayet memmunum bilginiz olsun 🙃