Ya 1 ay tam bir aydır İnternetimiz yok allahın her günü arıyorum tamam efendim arıza kaydınız alındı aciliyet notunuzu belirtiyorum diyolar başkada yapılan bişey kapatmak istesem de bi dünya cayma bedeli parası istiyorlar napıcam ya daha fatura zamanı gelmedi hele bide kullanmadığım İnternetin parasını isterlerse tam çıldırırım nereye şikayet ederim naparım yardım edinnn