Betlcelik ah maşallah çok akıllılar ya 😍 çok çabuk alıyorlar herşeyi aslında önemli olan bize verdikleri mesajı anlayıp ona göre davranabilmek..
mesela oğlumun kala yapacağını bilirim ben bi köşesi var oraya gidiyor yapıyor yaptıktan sonra gaga diyo😂 çiş yapacağındada yada yaparken titriyo bazen😂yada annecim tuvaletin varmı dediğimde tuvaletin önüne gidip bekliyor hemen bezini kontrol ediyorum yapmış oluyor.ama daha küçük ve havalar soğuk diye cesaret edemedim açıkçası