aayysseee Bebişim 5 ay 9 günlük uyurken uyuduğu ilk zaman sürekli kıpır kıpır elleri hiç durmuyo sürekli gözüne götürüyo gözünü avuçluyo sonra kendi eline uyanıp sinir olup ağlıyo önceden böyle değildi yeni başladı bu neden böyle ki her bebekte varmıı
benkullanici07 aayysseee 9 aylik oglum boyle yapa yapa hic uyutmaz kendini surekli gozunu ve yuzunu kasir surekli emzigiyle oynar surekli kimil kimil ve hep sinirli az uyku olur her saat basi uykusu gelir bu yuzden ve ben cok sinir oluyorum uyumamasina 🤢🤢🤢
Vrl aayysseee benimki de öyle yattığı yerde sıkıştırıyorum kollarını altına bu sefer başlıyor kafasını döndürmeye 🥴 o da bir sğre sonra geçiyor
aayysseee benkullanici07 ya evet ya emzikle oynuyo çıkarınca ağlıyor sürekli gözünü ovuşturuyo o öyle yapınca bende uyuyamıyorum sinir oluyorum vallahi🤣
hlltpc aayysseee eyvah benimki iki aylık sürekli böyle demek ki öyle devam edecek 😄 asla kundaklayamıyorum kıyameti koparıyo ama tam dalmışken ellerini pijamasının içine koyuyorum en azından bir saat falan kıpırdamadan uyuyo uyandığında bi bakıyorum ellerini çıkarmış 😄
civcivannesiii aayysseee benim oğlumda sırt üstü yatırdığımda hep böyle yapıyor kendi kendini uyandırıyor bende yüz üstü yatırıyorum genelde o şekilde fazla hareket edemiyor uykusu uzun sürüyor
aayysseee civcivannesiii ben korkuyorhm yüzüstü yatırmaya ya daha küçük diye bizde uyuyoruz Allah korusun diyorum kaç aylık szinki
civcivannesiii aayysseee 5 gün sonra 7 ay olacak ama doğduğundan beri o şekilde uyuyor kayınvalidem alıştırdı bıraktırmaya çalıştım ama olmadı baktım sürekli uyanıyor devam ettim bende