Benim kızım da 3 aylıkken dönmeye başladı 5 aylıkken emekleme pozisyonun da duruyordu şuan emekliyor ve asla yerinde durmuyor keşke geç emekleseydi o şekilde daha güzeldi hayat şimdi arkasını iki kat daha fazla topluyorum gelişim de çocuktan çocuğa çok fark ediyor yaa