Sevvedaa Kızlar bebeğim 11 haftalık gaz yapmasın diye birçok şeyden uzak duruyorum ama şu sıra canım acayip meyve çekiyor. Gaz yapmayacak meyve var mı sizin deneyimlediğiniz. Greyfurt portakal yemem zaten ama enazından mandalina elma yiyemez miyim
Lulemom Sevvedaa böyle hayattan zevk alamazsın canım. Deneyerek devam et. Mesela bulgur gaz yapar derler ben yerdim bebeğimde bişe olmazdı. Ama pırasa yediğimde çok sancılanırdı. Bi tek pırasa yemedim. Bide günde 2 bardak kimyon tohumu demle iç. Çok faydası oluyo
Sevvedaa Lulemom Kimyonu ilk günden içmeye başladım çok gaz problemimiz olmadı şükür ama işte yemedim diye Olmamıştır diye düşündüm Doğru söylüyosunuz denemek lazım
Lidya-t Her şeyi yiyordum hiç gaz problemimiz olmadı bir kere bile ilaç kullanmadık .Yeyin tabiki niye yeneyesiniz
Sevvedaa Lidya-t Geçen bir gün tarhana çorbası içtim ertesi gün çocuk kakasını rahat yapamadı pişman oldum yedigime
Minelkusumm Sevvedaa tarhana corbasi gazmi yapiyormus ben aksine hergun yapar icerdim bol sut yapardi