Merhaba anneler biz 4. Ayımızı dolduracaz bebeğim 3 gündür çok huysuz çok ağlıyor iki elini ağzına sokuyor iştahı azaldı ztn meme emmiyor onun sıkıntısını yaşarken bu belirtiler çıktı yarın aşımız var sağlık ocağında önce aile hekimine göstericem uygun görürse asısını yaptırıcam neden Böyle olabilir ben diş mi cıkarıcak kulagımı agrıyor yada atakmı anlamıyorum