Merhaba arkadaşlar, bundan birkaç gün önce kızım ateşlendi. Acile götürdük. Bugün üç gün olmasına rağmen ateş düşmedi. Iğdır da yaşıyoruz, uzmana randevu alamıyoruz. Burdaki tek özel hastanedeki doktorlara da hiç güvenmiyoruz. Dün farkettim kızımın diş etleri şişmiş. Dişini gösteriyor ağrıyan yer olarak. Hiçbir şey yemiyor. Ağzı da kokuyor sanki. Böyle bir durum yaşayan var mı? 23 aylık bu arada.