asyaveannnesi Kızlar normal dogum yaptım 13 gün oldu dikişlerim hala acıyo vajinamda açık gibi sanki normal mi yokss dikişlerim bir zarar görmüş müdürb ? Epiyozmi ne zıkkım ondan oldum 🥲
Deletedmom_13 asyaveannnesi benim 20 gün acımıştı batma hissi oluyordu 🥲 Kolay değil anca iyileşiyordur
AC1512 asyaveannnesi canım anca iyileşir benim 20gün acıdı sonra kaşındi ondan sonra iyilşmeye başladı.30.günde hiçbseyim kalmamıştı sürekli her wc den sonra batikon sürdüm sende sür cabuk iyileşir
Ruhefza_ asyaveannnesi benimde acı sancı falan yok ama ipler hala var 17.gun bitti ne zaman düşecek bilmiyorum seninkiler düştü mü
Huma_kus34 asyaveannnesi 24 gün oldu banada hala dikişlerim duruyor kantoron yağı kullanıyorum şuan daha iyim ama 40 günü anca toparlarım dıye düşünüyorum
Ruhefza_ asyaveannnesi İnsallah kötü bir durum yoktur canım normaldir belki doğum kolay değil sonuçta
asyaveannnesi Huma_kus34 sevindim ya kendimi cok korkutuyordum kesin bir sey var bir sey oldu diye problem bende değilmiş inşallah bir an önce iyileşiriz 🙏🏻 Gercekten zor birde normal dogum sonrası kolay falan diyorlar