Zumrakus21 eğer tek zamanlı tarife kullanıyorsanız akşam 10dan sonra çalıştırmanın bir nantığı yok. 2 ya da 3 lü tariflerde geçerli o. Tek zamanlı tarifede her saat aynı ücret. 2 3 tariflerde gece uygunsa gündüz saatleri pahalı oluyor yine çok bir şey değişmiyor. Her gün robot çalışıyor, haftada 2 kurutma çalışıyor, airfryer her gün sabah akşam çalışıyor derken 420 geldi. Geçen ay aynı rutinde 170 gelmişti