Nuku eczanede çalışıyorum ikiside aynı şey sadece izotonik olanin tuz oranı diğerlerine gore bir tik fazla ben izotonik su kullanıyorum 5 6 tl ye obur türlü en az 30 tl bence sizde öyle yapın eczaneye gidip izotonik su alicam denemeniz yeterli 100 ml alın birde enjektör 2 ml cekin hafif yuz üstü pozistonda her iki burun deliğine sıkıp sırtına vurun pat pat diye