Leyla0101 Kızlar merhaba ben Uşak’ta yaşıyorum memleket Adana. Şubat’ın 21inde bebeğimin 4.ay aşısı var sağlık ocağında. Adana’ya gitmeyi düşünüyorum ordaki sağlık ocağında yaptırabilir miyim acaba bilgisi olan var mı?
Pnarferah Leyla0101 ben bebeğim 1 aylıkken başka bi yerde yaptırmıştım bir aylık aşısını yapmışlardı yaparlar diye düşünüyorum
2prenss_annesieliff_ Leyla0101 arayın sorun isterseniz yengem hataydan osmaniye ye gitti 1 yas aşısı yokmuş orada geri dönecek
2prenses1anne Leyla0101 başıma gelmedi ama misafir hasta olarak yaptırabiliyorsun bir kere aile hekimliğindr denk gelmiştim misafir olarak kabul ediyorlar
Barlasb10 Yapıyorlar sıkıntı olmuyor yalnız önceden gidip aşıyı yaptıracağınız sağlık ocağına sorun bazen ellerinde yeterli aşı olmayabiliyor