Benim başımada aynısı geldi , herkes sarılık olur emzirmen gerek diye başımın etini yedi kimseyi dinlemedim , ayaklarıyla oyna eğer hala uyanmıyorsa uykununda bir gida olduğunu unutma , bezini aç benimki ayaklarından uyanır iki çekip geri yatardı . Doktorumuz yeteri kadar alıyordur demişti .