Sarellebebek Emzirirken covit aşısı oldunuz mu kızlar gebelikte olamadım şuan 1 ay oldu doğum yapalı olan var mı aranızda bu durumda 🙏🏻
gocebebirbayan Sarellebebek ben ilk dozu olduğumda hemen emzirdim antikor geçsin diye 1-2 aylıktı daha 😊 ikinciye yetişemedim ama emmeyi bıraktı sütüm de kesildi emzirecektim yoksa 😢
Farah38 Bebeğim 6 aylıkken öğretmen olduğum için mecburen oldum yapan görevliler dahi bi şey diyemediler açıkçası şifa olur inşallah dediler çok şükür gözle görülür bi yan etkisi olmadı kısa vadede umarım uzun vadede olmaz 🙏🏻