Pazartesi günü ise baslayacagim bebeğim 4 aylık süt sagip stoklayacagim biberonla kardeşim verecek. Elektrikli sut pompası aldım zaten çok iyi çekmiyor ama sanki sütüm azaldı bebeğim emerken ağlamaya başladı daha önce hiç böyle olmamıştı neden böyle olmus olabilir başına gelen var mı? Tavsiyeleriniz neler. sadece anne sütü alıyor bu arada