İyi akşamlar kızlar
Yazmaya nerden baslasam bilemiyorum ama başlıktan yuzde 99′u anlaşılıyor.
Oğlum bugün tam 2.5 yaşında oldu. Oglum 1.5.yasindan sonra once kahvaltılarda seçici olmaya basladi. 6 aylikken yemeye başladığı peyniri yemez oldu. Hâlâ da yemez. Sonra ana yemeklerde seçicilik başladı. Sadece corba, kofte,makarna,pilav, içli kofte yerdi. Bundan 6 ay önce 2 yaşına bastığı andan itibaren çorba,pilav,makarna ve ekmek yerken 6 ay sonrasi olan su anda sadece ama sadece ekmek yer oldu. Artik cildirma noktasına geldim. Corba icmez makarna yemez pilav yemez köfte yemez. Desem ki iştahı yok, önüne bir bütün ekmek koy hepsini yer. Kan tahlili yaptirmistik geçtiğimiz ekimde. Bütün degerleri normal cikti.
Tüm bunları yaşayan anneler suanda nasil ilerliyorsunuz yesin diye. Yada bu durumu atlatan anneler nasil atlattiniz? Çözüm önerilerinize o kadar ihtiyacım var ki?