Deletedmom_109 gulserennn_12 emzirirken doktor tavsiyesi ile 2 doz biontech oldum. Doktorunuza danışabilirsiniz
Plncnr-dnsn gulserennn_12 hamileyken 2 doz bebeğim 1.5 aylıkkende 3 doz biontec oldum çok şükür hiçbirinde bir sıkıntı yaşamadım emzirmeye devam ettim
Deletedmom_101 gulserennn_12 bebiş 45 günlükken oldum ilk dozu sonra ikinci doz derken bida olmamaya karar verdim hem çok yorgun hemde çok ağrılı oldu benim ve iki alışacak bebeğim iki gün çok huzursuzdu
Muhasebeciana gulserennn_12 3 doz biontech oldum emzirirken + ustune suan covid oldum hala emziriyorum