Bugün 3. Günümüz ben ilk günki gibi 15 dakika’da bir götürüyorum tuvalete yapıyor yoksa altına kaçırıyor çiş yaptım diyor ama altına yapmış oluyor süreci nasıl devam ettireceğim yarım saatte bir mi götürsem sürekli de çişin gelince söyle diyorum hata mı ediyorum acaba anlamadım😟 ( 28 aylık bu arada kızım)