Mysunshineee 7 günlüktük değerimiz 14.6 ları gördü 17 sınır hastaneye yatırıyoruz dediler. Beynimden vurulmuşa döndüm Allahım tüm evlatlarımıza şifa versin hastane öcü değil ama ilk bebeğimi kucaklayamadım toprağa verdim diye kızımıda elimden alacaklar korkusuyla saat başı emzirdim resmen gözlerimin akı kan çanağına dönmüştü ama emzirdikçe sütüm arttı her kontrollere yüreğim ağzımda gittim ama bizim değer düşmemişti kilosu vs her şeyi yerinde olduğu için sıkı takip edildi şimdi çok şükür 4 aylık oldu bile.. bol bol emzirin mama da bir alternatif ama emzirmek bağınızı güçlendirir sütünüzü arttırır imkan buldukça emzirin uyandırın saat başı teklif edin bol sütlü günleriniz olsun 🙏🏻