Gamzeliii03 kilosu gerçekten azmış, eminim doktorunuz tüm tahlilleri istemiştir ama Demir eksikliği vs de iştahsızlık yapıyor olabilir. Bir de ilaç dışında, hep birlikte kalabalık oturmaya çalışın sofraya, verin eline bebişin gerekirse döke saça yesin. Kendileri yiyince daha iştahlı yiyorlar. Bir de çok çeşit sunmaya çalışın çabuk sıkılıyorlar. Bana doktorumuz bir öğünde en az 3-4 çeşit olmalı. Sevdi diye arka arkaya 3-4 kaşık aynı yemekten verme, 2 kaşıkta bir başka çeşit ver. Kesinlikle tv tablet izletme, yemeğe odaklansın, demişti. Ben çok faydasını gördüm bunun yoksa emdiği için bir lokma bile yediremiyordum 8-10. ay arası 1 gr bile almamıştı. 10. aydan sonra bu şekilde iştahı açıldı. Doktor şurup önermedi o yüzden.