Merhaba kızlar 11 Ocak günü sabah sezeryanla doğuma alındım sonrasında sütüm hemen gelmedi bebeği sarılık ya da başka bir rahatsızlık olmasın diye mama biberonla beslemek durumunda kaldım gerçekten çok zor oldu emzirmeye çalıştım şırınganın ucuyla göğüs ucu çıkmaya çalıştık sıcak havlu yaptık pompayla sağmayı denedik olmadı elle sağmayı denedik bestlak damla kullanıyorum rezene çayıyla destekliyorum 8. günün sonunda sütüm geldi çok fazla olmasada sonrasında çok uğraştık uzun bir süre biberonla beslendiği için alışmıştı galiba 😞 okadar çok istiyorum ki emzirmeyi şuan 22 günlük çok nadir memeyi tutamıyo bile ucum hala yok çevremdeki kişilerin emzirsene mamayı mı dayayıp duruyorsun deyip durmaları artık okadar çok acıtıyor ki canımı boş laflara maruz kalmak gerçekten çok güç okadar çaresiz hissediyorum ki ne yapabilirim lütfen yardımcı olun bana İzmir’de yaşıyorum gelebilme şansım çok düşük ne yapsam bilmiyorum artık kafayı yemek üzereyim😣😣