10 gündür falan hastayım zaten pazar da test verdim pazartesi pozitif çıktım karantina 1 haftaya inmiş cumartesi bitiyor doktorlarla görüştüm cumartesi den itibaren çıkabilirsiniz dedi test alınmıyor artık normal hayatınıza devm edebilirsiniz dediler bulaşorsa da yapacak bir şey yok dediler nasıl yapmalıyım simdi hala pozitif olursam nereden Bilcem çıkıp da birine bulaştırırsam kafam çok karıştı ya