Yaren_0607 Arkadaşlar bir çok postum var zaten goruyorsunuzdur oğlum 9 aylık ve hicbirsey yemiyo yaptığım herşey çöpe gidiyo cok üzülüyorum yoğurdu bile çok zor yiyo agliya agliya yiyo napcam ben çok üzülüyorum nasıl alistircam hicbirsey yemiyo .
bayankitapkurdu Yaren_0607 geçici bir süreç merak etme. Ben de oğluma ağlata ağlata yedirirdim. Ama geçiyor
Deletedmom_49 Yaren_0607 bende iki günde bir açıyorum muhakkak ek gıda postu. 10 aylık oldu halen yemiyor. 2.5 aydır neler cekiyorum
bayankitapkurdu Yaren_0607 normalde çok iştahlı bir bebekti oğlum 2 sefer böyle oldu. Mamadan başlka bişey yiyip içmezdi
Yaren_0607 homosapiens peki bekleyim o zaman baska çare yok ve şuanda tam 3 tane dış cikariyo ondanda kaynaklı olabilirmi ?
bayankitapkurdu Elf06 azıcık daha sabret annesi. Eline sevdiği şeyleri ver oğlum patates kızartması pankek çok severdi. Sık sık yapardım. Yapmasam sütten başka bişey yemez içmezdi
Seyma_29_ Yaren_0607 hiç üstelemeyin kızımda bir ara öyle yaptı ne verdiysem yemedi bende en son pes ettim zorlanmadım. Bir süre sonra yemeye devam etti
Ervanec Yaren_0607 benin kızımda 20 aylık olana kadar doğru düzgün bisey yemedi 2 kaşık yese seviniyorduk balık yağı ve buyuvit diye bir vitamin kullanıyorum onlar iştahını acti suan super yiyor