Hem anne sütü zoraki emerek veriyorum hem de mama. Günde bir kere önce kına gibi yeşil kaka yapıyor sonra sarıkaka devamında yapıyor. Sorum şu gündüzleri yatmıyor ağrısı mı var neyi var geceleri de bölük pörçük yatıyor. Gazını da çıkarıyoruz. Sallayarak uyumaya alıştı sallıyorum duruyorum hemen ağlıyor. Acemiyim her haltı buraya soruyorum ama napim bilmiyorum kızlar neden böyle ağrısı varsa ya 🙄😔😔😔